четверг, 30 января 2014 г.

Рефлексія модулів 9,10

Нарешті ми завершуємо нашу роботу! Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки, що стосуються диференційованого навчання. Т ут я визначила 4 напрямки : зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо методів роботи з обдарованими учнями, нам знайомі різні методики, окрім методик для проблемних учнів.
Ми дізнались про новий термін "фасилітація", що означає перехід до нового навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації  з боку учнів та вчителів.
Сьогодні ми виклали наші навчальні матеріали на  google-диск. та навчилися роботи посилання на wiki-ресурсі. Це було для мене новим.
Ще раз переконалася у тому, учні завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 - ого століття, які їм допоможуть бути успішними у житті.

       

Комментариев нет:

Отправить комментарий