понедельник, 27 января 2014 г.

Рефлексія модулів 1,2

Сьогодні почалось наше навчання. Відразу нахлинув потік незрозумілої, поки що, інформації. Мені важко було визначити, для чого потрібен цей проект. Ми познайомились із освітнім сайтом "Відкритий світ" на платформі   WIKI.iteach. Тренери допомогли створити папку "Портфоліо". В цій папці будуть розміщуватись результати моєї роботи. Я вперше створила блог.
Тут я буду записувати про те,як я навчаюсь на курсах і про те. які в мене враження від цього навчання. Ми будемо у своїй роботі використовувати метод проекту. Тренери повідали нам про перевагу цього методу.Головним є те, що учні вчаться працювати груповим методом, в команді, приймати спільне рішення, спільно обговорювати рішення та думки, розвивати здібності та навички. Цей метод роботи ефективний тим, що в проекті задіяні всі учні класу. Маю сподівання, що навчання для мене буде дуже корисним.







Комментариев нет:

Отправить комментарий